همه چیز درباره پیام پیشواز ایرانسل
نوشته شده توسط : امیررضا

همه چیز درباره پیام پیشواز ایرانسل

 

نمیدونم شما جزو آن دسته افرادی هستید که به آهنگ‌های پیشواز علاقمندید یا خیر زیرا خیلی  از افراد نه تنها از شنیدن آهنگ پیشواز لذت می‌برند بلکه مداوم کدهای آهنگ پیشواز خود را تغییر داده و ایجاد تنوع می‌کنند البته خیلی از افراد مخالف این طرح‌اند و برایشان جذابیت زیادی ندارد جدا از تمامی این اختلاف سلیقه‌ها اپراتور ایرانسل که یکی از برترین اپراتورهای کشور است اینبار سرویس دیگری را جدا از آهنگ پیشواز ایرانسل به کاربران خود ارائه می‌کند که نامش سرویس پیام پیشواز است!

 

نحوه فعال سازی سرویس پیام پیشواز

 

برای فعال سازی این سرویس سه روش وجود دارد:

1.        ارسال پیامک عدد 1 به 8585

در این روش کاربر، تنها سرویس پیام پیشواز را فعال می‌کند و به صورت پیش فرض متن "شب و روز شما بخیر"به عنوان پیام پیشواز نمایش داده می شود، البته کاربر می تواند حداکثر تا 30 بار نسبت به تغییر محتوای پیام پیشواز خود اقدام نماید که باید برای این کار  متن مورد نظر خود را بعد از علامت # به شماره 8585 ارسال کند. هزینه عضویت در این سرویس 450 تومان می باشد که ماهانه از حساب کاربر کسر می گردد.

اگر کاربر تمایل به فعال کردن بسته‌های از پیش تعریف شده پیام پیشواز( عاشقانه و شعر) باشد، می‌‌تواند از یکی از روش‌های زیر استفاده کند :

 

2.        ارسال پیامک شماره دستور مربوط به 8585

با استفاده از این روش، کاربر هم عضو سرویس پیام پیشواز شده و هم بسته مورد نظر برایش فعال می‌گردد. در صورتی که کاربر با استفاده از روش اول عضو سرویس پیام پیشواز شده باشد با ارسال کد دستوری مورد نظر، بسته مربوطه فعال می‌گردد؛ ولی اگر پیش از این عضو سرویس نشده باشد، با ارسال کد دستوری همزمان عضو سرویس شده و بسته نیز فعال می گردد. هزینه فعال سازی بسته 100 تومان می باشد.( هزینه بسته+ هزینه سرویس=550) شماره‌های کد دستوری در جدول زیر قابل مشاهده می‌باشد. برای مثال ارسال کد R11 به 8585، بسته شعر نو را برای کاربر فعال می کند و محتوای این بسته برای مخاطبان قابل مشاهده است. برای مشاهده محتوای هر بسته لازم است کاربر کد دستوری آن بسته را بعد از Q  به 8585 پیامک کند.

 

3.        از طریق کد دستوری #8585 *

یکی دیگر از روش‌هایی که کاربران می‌توانند همزمان عضو سرویس شده و بسته پیام نیز برایشان فعال گردد، شماره گیری کد USSD  می باشد ، که اگر کاربر علاقه مند به تغییر متن پیام پیشواز نیز باشد با شماره گیری کد #8585*  یا پیامک کد دستور به 8585 می تواند نسبت به تغییر آن اقدام کند. برای تغییر متن نیز تنها هزینه بسته (100 تومان) از حساب کاربر کسر می گردد. 

امکانات سرویس پیام پیشواز

 

•          تعریف لیست مجاز: بدین گونه که کاربر می‌تواند یک لیست از افرادی که مایل است پیام پیشواز را مشاهده کنند؛ تعریف کرده تا این پیام فقط برای آنها نشان داده شود.

•          تعریف لیست غیر مجاز: این لیست شامل افرادی می‌شود که کاربر تمایلی به رویت پیام توسط آنها را ندارد و پیام برای آنها قابل مشاهده نمی باشد.

 مزایای سرویس پیام پیشواز

 

•          مهمترین مزیت استفاده از این سرویس می‌تواند اطلاع رسانی به مخاطبان گوشی همراهتان باشد، چرا که بدون ارسال پیامک به آنها، تنها از طریق پیام پیشواز می‌توانید خبری که مدنظرتان است را به اطلاع آنها برسانید.

•          در حالیکه مخاطب در انتظار پاسخگویی شما می‌باشد، شما می‌توانید با یک پیام، خبر، لطیفه، جمله زیبا و... احساس خود را در آن لحظه با او شریک شوید.

•          در زمان‌هایی که قادر به پاسخگویی نیستید, از این طریق می‌توانید در خصوص وضعیت دسترسی به مخاطب اطلاع رسانی کنید.

 

 

 

محتوا بسته‌های سرویس پیام پیشواز

 

 

سرویس

 

نمونه محتوا بسته

بسته

شماره دستور

پیام پیشواز

 

مشترک گرامی عضویت شما در سرویس پیام پیشواز با موفقیت لغو گردید.

لغوسرویس

L

پیام پیشواز

 

پرسپوليس يعني هواداران عاشق داشتن پرسپوليس يعني گل سرخ و شقايق کاشتن

پرسپولیس

پیام پیشواز

 

شب و روزتان بخیر

پیام پیشواز/ کارت ویزیت ماهانه

۱

پیام پیشواز

 

شب و روزتان بخیر

پیام پیشواز هفتگی

۷

پیام پیشواز

 

” برای زیستن دو قلب لازم است، قلبی که دوست بدارد قلبی که دوستش بدارند (شاملو)”

شعرنو

R۱۱

پیام پیشواز

 

ابي يعني شور يعني زندگي/ابي يعني مردي و مردانگي

استقلال

پیام پیشواز

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , خدمات دیجیتال , اینترنت همراه , رندباز , سرویس میزبان ,
:: بازدید از این مطلب : 480

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: